Nr. VSF/2023/112 “Policijos registruojamų įvykių registro atnaujinimas”

Policijos registruojamų įvykių registras (PRĮR) – žinybinis registras, kuris užtikrina vieningą duomenų registravimą, administravimą, paiešką bei įgalina duomenų mainus tarp susijusių registrų ir valstybės informacinių sistemų. Šiuo metu PRĮR funkcionalumo visuma tenkina pagrindinius esminius veiklos poreikius, tačiau nemaža dalis esamų funkcijų jau nebeatitinka veiklos poreikių, o dalis poreikių iš viso nekompiuterizuota. Projektu siekiama sukurti patogią darbo vietą pareigūnams ir gerinti visuomenei teikiamų paslaugų kokybę.

Projekto vykdytojas: PD, partneriai: IRD, LKT.

Skirtas finansavimas: 4 999 492,63 Eur (Europos Sąjungos lėšos – 3 749 619,47 Eur, Bendrojo finansavimo lėšos – 1 249 873,16 Eur).

Projekto tikslas: PRĮR modernizavimas sukuriant vieningą, integralią, patogią, vieno langelio principu veikiančią darbo vietą pareigūnams ir gerinant visuomenei tiesiogiai bei netiesiogiai teikiamų paslaugų kokybę.

Projekto veiklų pradžia ir pabaiga: 2023 m. gegužės 1 d.  -  2028 m. balandžio 28 d.

 

 

Naujienos: Įgyvendinamas projektas, užtikrinsiantis pareigūnų vykdomų veiklos procesų automatizavimą - Lietuvos policija

FB lofo.png

Atnaujinimo data: 2025-03-19