• paslaugų lygio susitarimas (angl. service level agreement, SLA) – atsakyta skambučių per pirmąsias 20 interesanto laukimo sekundžių: 80 proc.;
• pateiktas atsakymas į asmens klausimą ir (ar) išspręsta asmens problema pirmo skambučio metu (angl. first call resolution, FCR): 95 proc.;
• vidutinė skambinančio asmens laukimo trukmė (įskaičiuojant tik tuos, kurie sulaukė, kol paslauga bus suteikta): 28 s. ;
• vidutinė vieno skambučio trukmė: 3 min.;
• praleista skambučių (nuo visų gautų skambučių): 8 proc.;
• užmegztas kontaktas su asmeniu, atvykusiu į policijos įstaigą: per 1 min. nuo atvykimo.
Į mus besikreipiančių asmenų prašome:
• aiškiai ir konkrečiai suformuluoti savo klausimą, apibūdinti probleminę situaciją;
• elgtis mandagiai ir pagarbiai – tiek su mūsų darbuotojais, tiek ir su kitais lankytojais;
• kantrybės ir supratingumo – kai kurių situacijų sprendimas reikalauja šiek tiek daugiau laiko, nei paprastai.
Jei mūsų aptarnavimo kokybė Jūsų netenkina ir (ar) turite pasiūlymų, kaip ją pagerinti, maloniai prašome kreiptis tel. 8 700 60 000 (iš užsienio tel. +370 5 271 6444) arba el. paštu [email protected].