Policijos departamente prie Vidaus reikalų ministerijos oficialiai startavo iš Europos socialinio fondo lėšų finansuojamas projektas „Vieningos informacijos teikimo linijos įdiegimas Lietuvos policijoje“ – projekto įgyvendinimo metu Lietuvos policijoje diegiamas aptarnavimas „vieno langelio“ principu.

Projekto tikslas – padidinti visuomenės pasitenkinimą informacijos teikimo ir asmenų konsultavimo Lietuvos policijoje paslauga, užtikrinant aukščiausius asmenų aptarnavimo ir konsultavimo standartus atitinkantį informacijos teikimą apie Lietuvos policijos teikiamas administracines paslaugas vieno langelio principu. Siekiame, jog mūsų interesantai gautų aukštą asmenų aptarnavimo standartą atitinkančias paslaugas, o policijos pareigūnai galėtų sutelkti visą dėmesį tiesioginių funkcijų vykdymui (informaciją teiks specialiai tam apmokyti darbuotojai, ne pareigūnai).

Šiuo metu informacija teikiama telefonu 8 700 60000 ir el. paštu info@policija.lt, asmenys darbo dienomis 8–18 val. (penktadieniais 8–16.45 val.) konsultuojami šiais klausimais:

  • asmens tapatybės dokumentų išdavimas/keitimas;
  • užsieniečių teisinė padėtis Lietuvoje;
  • KET pažeidimai ir baudų apmokėjimas;
  • leidimų laikyti (nešiotis) ginklus išdavimas/keitimas fiziniams asmenims, ginklų paveldėjimas, įsigijimas/pardavimas ir kt. licencijavimo klausimai;
  • apsaugos darbuotojo pažymėjimo išdavimas/keitimas;
  • kaip tapti policijos pareigūnu.

Įgyvendinus projektą pilna apimti, nurodytais informacijos teikimo kanalais interesantai galės gauti informaciją apie visas Lietuvos policijos teikiamas paslaugas.

Projekto, kurio biudžetas sudaro 326 091,53 euro, įgyvendinimo trukmė – 2 metai, numatoma Projekto įgyvendinimo sutarties pabaiga – 2019 m. balandžio pr.

Projekto įgyvendinimo metu bus sukurtas ir įdiegtas vieningas asmenų aptarnavimo modelis, darbuotojams suteiktos būtinos žinios ir kompetencijos, susipažinta su užsienio šalių gerąja praktika ir išanalizuotos jos pritaikomumo Lietuvoje galimybės, įdiegta teikiamos paslaugos kokybės stebėsenos ir vertinimo sistema, taip pat, siekiant gauti grįžtamąjį ryšį iš paslaugos gavėjų, atliktas detalus paslaugos vartotojų nuomonės tyrimas.

Paskutinė atnaujinimo data: 2017-12-13