Klaipėdos savivaldybė susidomėjo policijos vykdytais pokyčiais administravimo srityje

Data

2019 05 09

Įvertinimas
0
Klaipeda.jpg

Policijos departamente lankėsi Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos atstovai, kurie domėjosi Lietuvos policijos patirtimi ir įgyvendintais pokyčiais, diegiant lieknosios vadybos metodus, centralizuojant bendrąsias funkcijas, mažinant biurokratinę naštą. 

Policijos generalinio komisaro pavaduotojas Rimantas Bobinas kartu su komanda išsamiai pristatė svečius labiausiai dominusias temas: administravimo ir aptarnavimo funkcijų centralizavimas, standartizavimas, procesų supaprastinimas, resursų valdymas, personalo optimizavimas ir biurokratijos mažinimo procesai sistemoje.

Per kelis metus policijoje įdiegta daug naujovių šioje srityje, kurios ne tik leido sutaupyti nemažai lėšų, bet ir palengvino darbuotojų funkcijas, sumažino biurokratinę naštą.

2015 m. policijoje buvo įdiegta automobilių elektroninė užsakymo bei dalinimosi sistema „Ecofleet“, kuri leido sumažinti automobilių parką ir išlaikymo kaštus. Darbuotojams nereikia pildyti popierinių kelionės lapų, rinkti čekių, teikti ataskaitų.

Policija yra pirmoji įstaiga viešajame sektoriuje, sėkmingai perėjusi prie atviro kodo programinės įrangos naudojimo (atsisakant "Microsoft" ofiso).    

Sistemoje toliau atsisakoma neekonomiškų pastatų. Nuo 2015 m. Turto bankui perduoti beveik 300 nekilnojamojo turto vienetų. Tai leido įsigyti ar išsinuomoti modernius, šiuolaikinius reikalavimus atitinkančius pastatus ar patalpas ir taip pagerinti darbo sąlygas darbuotojams.

Nuo 2015 m. atisakyta spausdintuvų kabinetuose, moderni spausdinimo, skanavimo ar kopijavimo įranga pastatyta atskiruose aukštuose ir šia paslauga naudojamasi centralizuotai.

Policijos darbuotojai vidines paslaugas gali atlikti policijos savitarnos portale. Jie gali greitai ir operatyviai planuotis atostogas, neišeinant iš kabineto per kelias minutes atlikti visą atostogų derinimo procesą nuo prašymo pateikimo iki jų patvirtinimo. Savitarnos portale darbuotojai gali matyti likusias atostogų dienas, padalinio atostogų grafiką, planuotis komandiruotes, kompensuoti važiavimo išlaidas. Naudojant modernias informacines technologijas atsisakyta daug nereikalingų popierinių dokumentų, pagreitinti procesai, darbuotojams nereikia vykdyti tam tikrų funkcijų, kas užimdavo didelę darbo dienos laiką.

Vykdant metinius pokalbius, neliko popierinių dokumentų, gali bet kada pasižiūrėti suplanuotus darbus, tikslus, prisiminti vertinimo istoriją.

Patvirtinti pareigūnų aprūpinimo standartai, kurie leidžia tikslingai organizuoti ir vykdyti viešuosius pirkimus aprūpinant pareigūnus.

2016 m. pabaigoje policijoje pradėjo veikti skambučių centras, įdiegtas vieningas informacijos teikimo tel. 8 700 60000, kas leido „nuimti“ krūvį nuo darbuotojų, kuriems anksčiau tekdavo nuolat atsakinėti į konsultacinio tipo klausimus apie įvairias sritis bei atitraukdavo juos nuo tiesioginių funkcijų vykdymo.

Šiemet policija pradeda mokymus pareigūnams nuotoliniu būdu, o tai sudarys sąlygas pareigūnams jų pasirinktu laiku gauti kokybišką mokymų turinį iš praktikų.